Atıştırma Tabağı

Günümüzde yemek hazırlama sürecinin zaman kaybı veya külfet olarak görülmesi insanları daha zahmetsiz ve kolay hazırlanabilen öğünlere yönlendiriyor. Bir başka deyişle, yemek hazırlarken geçirdiği zamanı, farklı şekilde değerlendirme arzusu, insanları mutluluk verdiğine inandığım mutfak serüveninden uzaklaştırıyor.
Bloğunda yemek tarifleri veren biri olarak belirtmeliyim ki; mutfakta birşeyler üretebilmek beni mutlu ediyor..
Evet mutfak işleri kadınlar için zaman zaman yorucu olabiliyor, benim de yapmak istemediğim zamanlar tabi ki olabiliyor. Bu arada şunu belirtmeliyim ki, bu benim kendi seçimim, herhangi bir beklenti ve mecburiyet söz konusu olduğunda açıkcası ben de hiç keyif almayabiliyorum. Mutlu olduğum şekilde mutfağa giriyorum, zoraki hazırlıklardan kaçınmayı seçiyorum..Yani ben istediğim sürece mutfağımdayım:))
Gelelim bugün hazırladığım içinde Caprese Salad, Avokado, Hindi Fümeli Tortilla ve şişko Kokteyl Zeytin ihtiva eden 'Atıştırma Tabağı'ma.. İster ana yemek öncesi başlangıç olarak, isterseniz de hafif bir öğün arzuladığınızda tüketebilirsiniz kendilerini..
Hatta ve hatta kendi hayal gücünüz doğrultusunda şekillendirebilir, damak zevkinize göre içindekileri eksiltip, arttırabilirsiniz. Kısacası yorumlamak size kalmış..

İçindekiler
-Caprese İtalyanların mozeralla peyniri, domates ve pesto sosunu biraraya getirip, salata olarak sunduğu bir başlangıç tabağıdır. Ben bu üçlüyü birbirine çok yakıştırıyorum.. Bu arada önümüzdeki yayında hemen sizlere bir Pesto Sos tarifi paylaşacağım.
-Hindi Fümeli tortilla ise hazırlaması hem kolay bir o kadar da lezzetli..Tortillaları tavada 2-3 dakika ısıttıktan sonra, üstüne mayonez sürüp 3 dilim hindi fümeyi üzerini kaplayacak şekilde diziyoruz. Sonrasında rulo yapıp 4 parçaya kesiyoruz.. 
*Mayonez kullanmak istemezseniz, krem peynir veya labne kullanabilirsiniz..
-Avokadoya biraz limon ve zeytinyağı gezdiriyoruz..
-Şişko kokteyl zeytinlerini ise zeytinyağlı şekilde kasede sunumluyoruz..
Afiyet olsun..Sevgiler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar