Yeni yaşıma adım atarken..

Sonbaharın baskın şekilde kendini göstermeye başladığı, yazdan eser kalmayan bu günlerde, kendi adıma Eylül ayının konseptine uygun, ancak blog konseptimden biraz farklı bir yazı paylaşmayı arzuladım bu ay sizlerle..
Yılın en sevdiğim, yaşamaya doyamadığım ayıdır Eylül.. Doğduğum ay olduğundan mıdır, evlendiğim ay olduğundan mıdır bilmem, yeni başlangıçların sembolüdür benim için.. Kendimce yeni kararlar aldığımda uygulamaya koymaya başladığım aydır Eylül.. Arayışlarımı sonlandırdığım, belirsizlikleri netleştirmek için çabaladığım aydır Eylül.. Yeni yaşıma girerken yeni kararlarım da bana eşlik ediyor.. Şöyle ki; hayatımızın her evresinde tecrübe kazanıyor ve kendimizi farklı kararlar alırken bulabiliyoruz. Önceliklerimizi, şekillendiriyor veya değiştiriyoruz. Sürekli değişiyor ve dönüşüyoruz. Ben ise bu sene, 30'a 1 kala, hayatımda keskin olmasa da hafif baş döndüren dönemeçlerden geçtim. Mutluluklarım da oldu umutsuzluklarım da.. Herşeye ve herkese rağmen, beni ben yapan bu olguların bana kattıkları, benden eksilttikleri için şükrediyorum. Geçen koca bir yaşın ardından, yeni yaşıma adım atarken ise, ilk olarak sahip olduklarım için şükretmeyi seçiyorum. 

~Beni ben yapan seçimlerimle ve vazgeçişlerimle mutlu olmayı seçiyorum. Hayatta bazen seçtiklerimiz karakterimizden yansımalar bildirir, bazen ise seçtiklerimiz hayat yolunda benliğimizi ve yaşamımızı şekillendirir. 
~Sahip olduğum tüm bu güzel özelliklerimi, yeteneklerimi, en önemlisi akıl, vicdan ve merhameti bahşeden yaradanıma her daim şükrediyorum.
~Kalbime sevgi, yüreğime vicdan konduran yaradanıma şükrediyorum.
~En önemlisi kalbimdeki güzellikleri görebilen bir eşe sahip olduğum için şükrediyorum.
~Yeni yaşımda da beni ben yapan kendi doğrularımın peşinden gitmeyi seçiyorum.
~İnsanların içini sarıp kemiren, dünyevi hırslardan arınarak mutlu olmayı seçiyorum.
~Yaşam yolunda kendimi geliştirirken, kendime haksızlık etmemeyi seçiyorum.
~Bugüne kadar elde ettiğim başarılar için kendimi takdir ediyor ve yaradanıma şükrediyorum.
~Kırılganlıklarımı, mutsuzluklarımı, zaman zaman umutsuzluklarımı, endişelerimi ve yalnızlıklarımı kısaca sahip olduğum bütün insani duygularımı, beni ben yapan duygular olduğu için kabul etmeyi seçiyorum. 
~Hayatımdaki yeni başlangıçlar için kendime mücadele gücü diliyorum.
~Daha önce hayalini kurup, mücadele edip, bugün sahip olduklarım için şükrediyorum.
~İnsanların hayatlarına, düşüncelerine müdahale etmiyor ve saygı duymayı seçiyorum. 
~Ancak benim düşüncelerime, hislerime ve yaşam alanıma saygı göstermeyenlere sınır koymayı seçiyorum.
~Yaşam biçimimi eleştirme hakkını kimseye tanımıyorum. 
~Niyetinde iyi hissiyat barındırmayan insanlar için ise artık üzülmüyor, kötü niyet barındırmanın yaşam mucizesine ihanet olduğunu savunuyorum. 
~Yeni yaşımda bana hayat yolunda eşlik eden herkese teşekkür ediyor, iyi ki varsınız diyor, kalabalık etmeyenlere ise yol veriyor ve kendi yollarında iyi yolculuklar diliyorum..
Sevgilerimle..

Yorumlar

Popüler Yayınlar