Bugün ne yedim? #2


Bugün ne yedim konseptiyle yine dolu dolu malzemeli bir salata ile karşınızdayım:) Bu seferki salatamı öğle öğünüm olarak tükettim. Günün sabahında ise bir muzu ince ince dilimleyip, hershey's in çikolata sosu ile biraz lezzetlendirerek yemeyi tercih ettim. Bu tarz kahvaltıyı geçiştirdiğim günlerde mutlaka öğle yemeğini atlamamaya özen gösteriyorum. Genel olarak salatalardaki malzemelerim aynı olsa da, farklı kombinasyonlarla değişik tatlar oluşturabiliyorum. Bu seferki salata sosum ise nar ekşili. Uygulamak isterseniz şimdiden afiyet olsun.

Malzemeler
-3-4 yaprak kıvırcık
-yarım demet roka
-yarım top mozarella
-7-8 adet zeytin
-1 adet avokado
-4-5 adet cherry domates
-limon
-nar ekşisi
-zeytinyağı
-tuz

Hazırlanışı
-Özenle yıkadığımız roka ve kıvırcığı rahat yiyebileceğimiz şekilde kesiyoruz. Yeşilliklerin üzerine küp küp kestiğimiz mozarellayı, dilimlediğimiz avokadoyu, ikiye böldüğümüz cherry domatesleri ve zeytinleri ekliyoruz. Ben bu sefer zeytinleri çekirdeklerinden ayırmamışım, ayırmak istediğim zaman ise vişne çekirdeklerini ayıklamak için kullandığımız mutfak gerecini zeytinler için de kullanabilirsiniz, işinizi çok kolaylaştıracaktır. 
-Yarım limon suyuna nar ekşisi, zeytinyağı ve tuzu ekleyip, karıştırdıktan sonra salatamıza ekliyoruz. 

Sevgiler, Gözde.

Yorumlar

Popüler Yayınlar