Bugün ne yedim? "What I ate today?"



Bu aralar internetde en çok ilgimi çeken vlog'lar ve blog yazıları 'what I ate today?' yani 'bugün ne yedim?' başlığı ile hazırlanmış içerikler olunca ben de sizlerle zaman zaman günlük yediğim öğünleri paylaşmaya karar verdim. Öncelikle belirtmeliyim ki, çok doğru veya çok sağlıklı beslendiğimi idda etmiyorum. Hatta bir özeleştiri yapmak gerekirse, tatlıya hayatımda fazla yer veriyorum. Paylaşımda bulunmamım sebebi ise doğru beslenmenin bu şekilde olduğunu savunmak değil, sadece sizin de ilginizi çekeceğine ve öğünlerden esinlenebileceğinizi düşünmem.. 
Evet gelelim fazla zaman ve uğraşı gerektirmeyen enfes salatama.. Salatayı çok sevdiğimi daha önceki yazılarımda paylaşmıştım, bu rokalı salata ise benim çoğu zaman tükettiğim ilk öğünüm.. Evet kahvaltı olarak içinde zengin besinler ihtiva eden yeşillikleri, değişik soslarla tüketmeyi seviyorum. Uyanır uyanmaz kahvaltı edenlerden olmadığımdan, hatta çoğu zaman kendimi zorlayarak kahvaltı ediyorum diyebilirim. O yüzden salata benim için keyifsiz olan kahvaltıma renk katıyor:))

Malzemeler
-1 demet roka
-1 adet top mozarella 
-5-6 adet cherry domates
-3-4 tane kornişon turşu
-5-6 tane siyah zeytin
-yarım limon suyu
-balzamik sirke
-zeytinyağı ve tuz

Hazırlanışı
-Rokaları bol su ile yıkadıktan sonra salata kurutucuda döndüyorum ve bu sayede kuru yeşilliklere sahip oluyor ve sosun üzerinde konumlanmasını sağlıyorum. Mozarellayı küp küp, cherry domatesleri ise ikiye kesiyor rokaların üstüne yerleştiriyorum. Son olarak turşu ve zeytini ekleyip, ayrı bir çanakta sosunu karıştıyor en son salatamın üzerine gezdiriyorum. Şimdiden afiyet olsun.

*Bu arada kullandığım malzemeler günden güne farklık gösteriyor, içinde havuç, avokado ve ezine peynirinin olduğu farklı salata kombinasyonları da yapıyorum. Onları da sizlerle zaman zaman paylaşıyor olacağım.. Sevgilerimle..

Yorumlar

Popüler Yayınlar