Merhaba!!!

Merhaba ben Gözde!! Bloğuma hoşgeldiniz.. Blog yazmaya başlamak uzun zamandır aklımda olan, ancak gerçekleştirmeyi hep ertelediğim bir fikirdi. An itibariyle sizinleyim:) Yazmadan geçirdiğim zamanı telafi edeceğim. Öncelikle size kendimden bahsetmek isterim;1986 doğumlu ve Ankaralıyım. Bilkent Üniversitesi Uluslararası İlişkiler 2009 mezunuyum. Sonrasında yine Bilkent Üniversitesin'de Ekonomi Hukuku yüksek lisans programını bitirdim. Bilkentli olmanın bir ayrıcalık olduğunu düşünenlerdenim. 2012 yılında evlendim ve eşimin işi dolayısıyla Ankara'dan İstanbul'a taşınarak hayatımızda yeni bir başlangıç yaptık. Bir yılı geçkindir İstanbul'da yaşıyorum. Ailemi ve Ankara'daki yaşantımı çok özlemekle birlikte, günden güne İstanbulu daha çok benimsiyorum. Bu arada, kurumsal hayatıma uzun soluklu bir ara vermiş bulunmaktayım. Bu süreçte kendi ilgi alanlarımla meşgulüm. Venüs adında dünya tatlısı bir iran kedisine sahibim. Kendisi tam anlamıyla evimizin neşesi ve uğuru. Sizlere kendisinden çokça bahsediyor olacağım:) Bloğumda yemek tariflerim, sofralarım başrolde olmak üzere; güzellik, bakım, kozmetik, dekorasyon fikirleri ve bazen günlük hayatımla ilgili kareleri sizinle paylaşıyor olacağım. Emin olduğum tek nokta kendimi bir konuyla sınırlandırmayacağım. Kısacası, burada kendi yaşamımdan ve ilgi alanlarımdan bölümlerle yer alıyor olacağım. Takipte kalmanız dileğiyle. Sevgiler, Gözde.

Yorumlar

Popüler Yayınlar